lördag 14 april 2012

Min Mittentjej 5 år!

Idag för 5 år sen föddes min skatt. Snabb ut var hon, 1 1/2 timma tog det från 1a värken. Tack och lov att mamma var på plats så hon kunde ta Ester!
Idag har vi haft barnkalas och efter korvgrillning med pommes blev det glassslott! Tack Emma för hjälpen :)!
Här kommer fina bilder på några av kompisarna, dock inte alla...




Min goding!

Många var det, men det var inget stök och bök som det kan bli utan väldigt lungt, men kul tror jag de hade!
Biet Bizzie kom på besök för lite skattjakt!
Tack alla som kom och förgyllde vår dag! Hon är mer än helnöjd.
Alla presenter var lyckade och hon har kommit och kramat både mig och sin pappa flera gånger under dagen bara för att tacka för allt hon har fått. Tacksamma unge!
Köpte en såpbubbelmaskin, tokbilligt på Ullared och oj va kul de hade!


Efter att födelsedagsflickan fått önska sig valfri middag så blev det Palt och hon åt 2 1/2 stycken. Hon ÄLSKAR palt!
Så glad för min familj. På tisdag börjar jag jobba heltid och då blir livet annorlunda, men bra!
Kram på er//Anna

1 kommentar:

Bella sa...

Stort grattis till din söta mittentjej i efterskott!!

Och grattis till nya jobbet som jag förstått att du fått eftersom du ska börja jobba heltid :) Lycka till!!

Kramar Bella