onsdag 18 april 2012

Galet trött!


Galet trött efter mina 2 första dagar på jobbet! Känna bra, men mycket att ta in.
Sen längtar jag efter mina 3 solstrålar! Tycker det är lite jobbigt med att de får längre dagar, men det är mer jag som tycker det är jobbigt, inte så mycket de. Men det blir mycket pussar och kramar när man kommer hem! Vilken lycka!!!

Våren är här, inte värmen än, men jag har hört att den kommer till veckan och då ska jag för första gången till London, wiii! Ska bli galet kul! Jag och 18 tjejer från kyrkan ska dit på en kvinnokonferens och det kommer bli fantastisk, I know it!
Love/ Anna
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va roligt att du ska på colour! Var där i fjol. Väldigt bra!!! Kram Heidi