måndag 20 februari 2012

Jag fyller år!

I år var första året på många som jag inte sov räv på morgonen utan jag sov ända tills jag hörde min fina familj sjunga Jag må hon leva, rätt härlig känsla!

Under helgen som gick så har vi haft goa vänner på besök och jag blev firad av dem och fick ett kul spel som jag ska försöka bräcka dom i nån gång. Sen har jag haft min pappa och hans fästmö här som kom för att fira mig. Detvar väldigt mysigt. Fick så vackra blommor av dom som förgyller mitt hem på min dag.
I går efter kyrkan hade jag bjudit hem våra vänner som vi var utomlands med i höstas. Men jag hade gjort 2 stora smörgåstårtor och 2 stora hallonparfait tårtor som jag tänkte att nån skulle få smaska på. Så vi bjöd hem lite vänner efter kyrkan och vi blev till slut 11 vuxna och 10 barn. Vi hade en så mysig em och det känns som den bästa presenten man kan önska sig oavsett födelsedag eller ej att ha ett så rikt liv men fina människor omkring sig. Fick så fina blommor!

Älskar orkiden!
En vacker somrig kökshandduk och en så söt slickepott som ska invigas idag!
Idag fick jag något jag önskat mig länge, nytt poslin. Tack älskade Danne och mina 3 prinsessor! Nu ska det dukas fint minsann!
En fin mössa av mina töser!
Av pappa och MajLis fick jag hemmastickade vantar, halsduk och mössa i härliga färger och får jag säga det själv så jag jag väldans fin i dom.
Dagen har bara börjat och det är otroligt så hurrad man blir när man facebook och wrapp och får en massa presentkort och grejer. Känner mig lyckligt lottad.
Nu ska jag försöka mig på att söka jobb en stund innan barnen ska hämtas och vi får fika gäster!
Kram på er
//Anna

3 kommentarer:

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

datorn muppar... GRATTIS, iallafall, hoppas att dagen blev riktigt bra :o)
Stor kram!!

Bella sa...

Grattis i efterskott på din födelsedag!!

Låter som du blivit firad på allra bästa sätt av familj och vänner :) Precis som det ska vara!!

Kramar Bella